// You can find the current job offers in the WORK
Effective company activity is based on a dynamic team of employees, so we make every effort to be creative by hiring energetic employees. It’s one of the pillars of our business. Office Support is open to working with experienced employees as well as those who are just beginning their careers. If you are diligent, ready for new challenges, you have a head full of ideas that you want to pursue – answer a specific job offer through the OLX platform.
Recruiting for a position:
Specjalista ds. zakupów i logistyki
Opis stanowiska:
- bieżąca analiza stanu magazynowego, trendów, zapasów i dostępności materiałów,
- koordynacja dostaw towarów,
- negocjacje oraz ustalanie cen/stawek logistycznych,
- negocjacje z dostawcami,
- zakup pozostałych produktów na potrzeby firmowe,
- bieżący monitoring oraz analiza rynku, potrzeb klientów i zachowań konkurencji,
- aktualizacja cenników produktowych, dostawców,
- optymalizacja procesów zakupowych pod względem kosztowym i jakościowym,
- sporządzanie raportów, dokumentacji i ofert promocyjnych,
- sumienna ewidencja i archiwizacja poczty wychodzącej i przychodzącej.
Wymagania
- j. angielski na poziomie zaawansowanym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- sumienność, rzetelność, samodzielność,
- umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- asertywność,
- organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu, energiczność,
- mile widziana obsługa systemu Subiekt GT oraz Navireo.
Asystentka sekretariatu z j. angielskim
Opis stanowiska:
- wspomaganie zarządu w wykonywanych obowiązkach,
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- prowadzenie kalendarza spotkań i ich organizacja,
- obsługa gości i spotkań w firmie,
- prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie,
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy zarządem, a pozostałymi działami firmy,
- raportowanie,
- profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy,
- bieżącą obsługę recepcji,
- odbieranie oraz łączenie rozmów telefonicznych,
- wsparcie w obsłudze administracyjnej firmy,
- windykacja telefoniczna kontrahentów,
- obsługę gości oraz Klientów firmy, w tym przygotowanie napojów, poczęstunków,
- dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości,
- współpraca z pracownikami pozostałych działów.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- oświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klienta
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- komunikatywność
- organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu
- umiejętność pracy pod presją czasu, energiczność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, sumienność, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- dobra prezencja i bardzo wysoka kultura osobista
- mile widziana obsługa systemu Subiekt GT oraz Navireo
Selected Candidates we offer stable employment, based on a full-time employment contract. You can count on high salaries depending on the implementation of sales plans (fixed part + premium). We guarantee a friendly atmosphere in a young and dynamic team. We organize training and integration trips both at Poland and abroad. Thanks to your work in Office Support you will be able to develop and meet new challenges on domestic and foreign markets.
At the turn of March and April we will be conducting another recruitment. You can find current offers in the WORK